Saturday, October 2, 2010

Dubliner Experience

Viime viikonlopun vietin Dublinissa, melkein vuoden tauon jälkeen ja yllätyksekseni täytyy myöntää että olin jo ennen koneeseen astumista täysin innoissani matkasta ja reissu oli kokonaisuudessaan onnistunut...kuka olisi uskonut vielä vuosi sitten, että osaisin nauttia Dublinista?!? :)

Ilmat suosivat kaikki neljä päivää jotka siellä vietin, mikä yllätti niin minut kuin ystävänikin.




Kokeilimme Dublinin uusia ravintoloita, Buenos Aires Grill saa todellakin minun suositukseni, kerrassaan herkullista.


Muutamat tutut ja turvalliset pubit piti ehdottomasti käydä tsekkaamassa.




Ja tärkeimmäksi, kaikkien ihanien ystävien tapaaminen.






Hyvä viikonloppu kaikenkaikkiaan, oli ihana olla takaisin mutta ihanempaa oli palata Barcelonaan! :)

Hei ja sitten vaaterintamalta, olen täysin ihastunut Barcelonassa ollessani kaikkiin kokopitkiin mekkoihin, siis ne on niin kivoja päällä ja todella käteviä. Kätevällä tarkoitan; eivät rypisty (ryppyisyyden ollessa suuri ongelma allekirjoittaneelle)! :D
Alla olevan kuvan löysin kamerastani tänään, en eden muistanut että olin sen ottanut, mutta tuossa yksi noista pitkistä klassikoistani jota pidin tiimimme illallisella elokuun lopulla.



Tällä hetkellä kirjottaja lomamatkailee Hampurissa ja työmatkailee Tanskassa, näistä raporttia lähimain. :)

1 comment:

  1. No on kyllà aika hottis tuo hame ja sinà siinà mukana tuossa viimeisessà kuvassa siis!
    Ai niin, huomasin ettà sulla on mun vanha blogi (ciacionia) sun blogilistalla. Jos haluat ja jaksat ja viitsit ja niin edespàin niin voisit vaihtaa sen mun uuteen blogiin, mikà on suoraa jatkoa edelliseen, mutta kun muisti loppui niin piti vaihtaa blogia. Ciao ciao

    ReplyDelete