Saturday, May 29, 2010

Perfect Perjantai

En olisi kyllä perjantai aamuna herätessäni uskonut, mitä päivä tuokaan tullessaan...:)


Aamu alkoi ihan normaalisti 40 minuutin juoksulenkillä (huh, alkaa muuten olemaan aika lämpöiset jo Barcelonankin aamut, eilen +28 kello kuudelta), tämä hyvä niin tulee tuplahyöty juoksusta. :)

Juoksulenkin jälkeen valmistauminen töihin ja toimistolle saapuminen, ihan normi aamu! :)

Eipäs aikaakaan kun pomoni tuli ja sanoi että haluaa jutella, matkalla kokoushuoneeseen juttelin niitä näitä pomoni kanssa ja en siinä vaiheessa olisi koskaan uskonut, että kokouksen tarkoitus oli tarjota minulle ylennystä! :) Olin aivan äimän käkenä, vaikka en tätä tietenkään pomolleni näyttänyt. ;) Loistava homma, olen niin onnessani!!! Uudet tehtäväni tulevat olemaan todella vaihtelevia, toimin pääsääntöisesti Project Managerina, tämä on juuri sellaista hommaa mitä olen halunnut tehdä jo pitkän aikaa. :) Pesti ei harmikseni kuitenkaan kestä kuin muutaman kuukauden, jonka jälkeen pitää palata ilmeisesti kirjanpidon pariin, ainakin jossain määrissä, näin minulle ainakin sanottiin. Noh, lyhyt pesti tai pitkä, olen aivan superonnellinen tästä tilaisuudesta! :D

Tätä piti tietenkin käydä juhlimassa osan työkavereideni kanssa:




Kun jo olin kuvitellut ylennyksen jälkeen päiväni olevan täydellinen, päätin kertoa yhdelle työkaverilleni business ideasta jota olen hautonut päässä viimeiset neljä kuukautta (tiesin häntä mahdollisesti kiinnostavan) ja hän rakasti ideaa!!! Tästä meillä alkaakin suuri suunnittelu, punnittelu ja lain oppiminen...mutta olen tästä aivan innoissani, kaksi päätä yhdessä on aina parempi kuin yksi! :)

Täytynee sanoa, viikonlopulle ei olisi voinut olla täydellisempää aloitusta. :)


Huomenna biitsille, kivat viikonlopun jatkot kaikille! :)

1 comment: